Personal Training

Personal training! …iets voor jou?

Bij YorGoalst is de aandacht geheel op jou gericht. Wil je op een gezonde manier afvallen, spiermassa opbouwen of mis je bijvoorbeeld de motivatie om zelf te trainen?  Met een op maat gemaakt programma gaan wij met je aan de slag om jouw doelen te behalen! YorGoals bied je een goede basis welke essentieel is voor een fit, vitaal en gezonde leefstijl. Wij leren je blessure trainen.

 

Intake

Met een uitgebreide intake wordt er gekeken naar je doelen, wensen en wie je bent en hoe we je doelen gaan realiseren. Nadat deze punten duidelijk zijn, volgt een introductie training waar een bewegingsanalyse word uitgevoerd waaruit we kunnen zien hoe je over het algemeen beweegt, wat je huidige niveau is en je  zwakke en sterke punten zijn.

Wij letten op de volgende punten:
– Postuur/Houding
– Balans/ Evenwicht
– Concentratie
– Ademhaling

 

Trainingsprogramma

Aan de hand van de resultaten van de introductie training en je doelen en wensen van het intake gesprek zullen we samen met je een op maat programma opstellen. Er wordt gekeken naar de juiste opbouw, frequentie en oefeningen voor jouw gestelde doelen. Om je vooruitgang goed in kaart te brengen en bijhouden zullen we om de 3 a 4 weken metingen uitvoeren met een evaluatie gesprek.

We werken met een 4 fase methode/systeem: Foundation, Build, Burn en Boost.

  • Foundation / Fundering / basis:

In de eerste fase wordt er gekeken naar de fysieke basis van de klant. We  kijken naar de onderdelen die minder sterk zijn om vervolgens met deze aan de slag te gaan om het lijf een solide basis te geven waarop verder gebouwd kan worden. Met andere woorden de conditie, vitaliteit en gezondheid worden vastgesteld om vervolgens met een uitgewerkt aanpak aan de slag te gaan voor een optimaal resultaat.

  • Build / Opbouw:

Nadat het lichaam een solide basis of fundering heeft, gaan we verder opbouwen aan krachtconditieademhalingsnelheidbehendigheid enzovoorts. Dit allemaal aan de hand van de wensen en doelen van de klant.

  • Burn / verbranding:

Verbranding…de benaming spreekt voor zich. Deze fase gaat puur om verbranding van vet cellen.

  • Boost:

In deze fase gaan we naar het herstel toe. We trainen wat rustiger en concentreren meer op de techniek. Langere pauze van één minuut.

* De duur van bovengenoemde fases zijn afhankelijk van de staat en ontwikkeling van elke klant. De ene fase zal langer duren bij de ene klant dan bij een ander. Iedereen ontwikkelt anders en bij Yor Goals wordt hier rekening mee gehouden.

Resultaat

Resultaat wordt alleen behaald als jij je ook 100 % inzet voor je doelen. Wij streven ernaar om je doelen in de afgesproken tijd te volbrengen. Uiteraard zal het niet zonder uw inzet kunnen. Je inzet bepaalt je resultaat! We garanderen resultaat naar uw tevredenheid mits jij je 100% toewijdt aan je training, voeding en instructies opvolgt van je trainer zowel thuis als op de sportschool.

Wij zijn de stok achter de deur…het doel bepaal jij! 100% committent/inzet levert 100% resultaat!

Je zal het volgende kunnen:

  • Basiskennis van Fitness.
  • Zelfstandig trainen en weten waarvoor je het doet.
  • De juiste houding en uitvoering van oefeningen.

 

Wanneer jij je resultaat behaald heb besproken we hoe we verder gaan. Het onderhouden van de resultaten is een belangrijk onderdeel van het traject. YorGoals besteed hier veel aandacht aan en staan klaar om je hiermee te helpen en begeleiden.

Categorieën: Persoonlijke begeleiding