Weding Fit

WEDDING FIT

Wedding Fit is speciaal ontwikkeld voor mensen die het magische JA-woord hebben gegeven aan hun geliefde. Wedding Fit is niet alleen voor de bruid maar ook voor de bruidegom, getuigen en de ceremoniemeester om er  geweldig uitzien op die zo bijzondere dag.

SLANK VOOR JE BRUILOFT

Om voor uw bruiloft slank te zijn, gaat de personal training minimaal 4 maanden voor de grote dag van start. Dit kan uiteraard ook eerder! Er wordt gedurende die periode 2 á 3 keer per week getraind onder begeleiding van een Personal Trainer. Het aantal trainingen per week hangt uiteraard af van je doelstelling en beginsituatie. Dit wordt besproken en vastgesteld tijdens een gratis intake gesprek met de Personal Trainer. Tijdens het Wedding-Fit programma leer je hoe om te gaan met VoedingTrainingStress en Rust zodat je optimaal kan genieten als de grote dag daar is! Onze uitgangspunten zijn; Houding, techniek, ademhaling en concentratie!

Wedding Fitness: afvallen en fit worden voor de grote dag
Bij Yor Goals gaat het niet alleen om dat je fit kunt worden en op een gezonde manier kunt afvallen voor je bruiloft. Wij zorgen ervoor dat je niet alleen de stralende middelpunt bent in je trouwjurk of pak,  maat dat je achteraf met een trots en fijn gevoel naar je trouwfoto’s kunnen kijken en even goed uitziet en voelt als op je trouwdag. Wij gaan verder met je mee en rijken je de tools zodat je na de grote dag ook vitaal gezond en fit blijft!

Je trouwdag is een van de belangrijkste dagen van je leven, dus je zult zeker je beste en gezondste zelf willen zien en voelen. Een ontbijt met energieoplossen op de ochtend van je bruiloft is belangrijk, maar vergeet niet dat je gezondheidsvoorbereidingen goed moeten beginnen voordat je door het gangpad loopt. Jezelf in de aanloop naar de grote dag een bruiloftsfitnessregime geven, heeft zoveel geweldige gezondheidsvoordelen, maar het beste deel is dat je het niet eens urenlang in de sportschool moet ploeteren om je ideale lichaam te krijgen!

 

Een introductie tot Wedding Fit / Bruiloftsfitness

Het is geen verrassing dat bruiden vaak een gekke druk voelen om er goed uit te zien op hun trouwdag. Je maakt je niet alleen zorgen om je droomhuwelijkskleding aan te passen, maar er worden ook eindeloos veel foto’s gemaakt in de loop van de dag.

Uit cijfers is gebleken dat meer dan 90% van de bruiden hoopt extra kilo’s te verliezen voordat ze gaat trouwen. Maar misschien schokkender, zullen maar liefst een op de drie hun toevlucht nemen tot een dieet waarbij ze extreem willen offeren om hun ideale bruidslichaam te krijgen.

Het goede nieuws is dat crash-dieting helemaal niet nodig is, wat geweldig is omdat het geen enkel voordeel heeft voor je algehele gezondheid en het is onwaarschijnlijk dat je de gewenste resultaten toch krijgt. Over het algemeen komen mensen na een crash-dieet meer aan.

Ik heb veel huwelijks- en afslankprogramma’s gezien die een dieet van slechts 300 tot 800 calorieën per dag aanbevelen, wat absoluut absurd is. Er is geen manier dat je lang goed zou kunnen functioneren onder deze omstandigheden. Beperking van goede voeding en voedingsstoffen kan niet alleen schadelijk zijn voor je lichaam, maar het geeft je ook een gevoel van lage energie of energieloosheid, honger en ellende in een tijd die de gelukkigste van je leven zou moeten zijn.

Als toekomstige bruid, heb je genoeg op je bord om je zorgen te maken over het tellen van calorieën en het doorbrengen van uren in de sportschool. Je hebt een eenvoudig, veilig plan nodig waar je zich echt aan kunt houden.

Er zijn veel kleine veranderingen in de levensstijl en oefeningen die je kunt doen en die eenvoudig kunnen worden uitgevoerd in een drukke planning voor het plannen van de bruiloft. Voer deze kleine wijzigingen uit en je zult zeker de resultaten zien die je zoekt.

Wanneer moet ik mijn fitnessregime starten?
Er is geen ‘one-size-fits-all’-benadering voor wanneer je je fitnessregime zou moeten starten: Het hangt echt af van je startpunt en hoeveel gewicht je wilt verliezen. Hoe eerder je begint, hoe beter. Wacht niet tot het laatste moment om te proberen om gewicht te verliezen en verwacht dan wonderen.

Je moet nadenken over je eetpatroon of voedingspatroon en je trainingsplan zodra je begint met het plannen van je huwelijk, zodat je uiteindelijk niet op een crashdieet hoeft te gaan in een poging om op het laatste moment kilo’s kwijt te raken. Idealiter zou je moeten streven naar het bereiken van je streefgewichtsverliesdoel binnen 4 weken na je bruiloft, op tijd voor de uiteindelijke foedralen. Op die manier kan jij je meer concentreren op de laatste hand leggen aan de huwelijksplanning dan je zorgen maken over het passen in uw droomjurk.

Bruiloft aftellen planner

Stel jezelf kortetermijndoelen
Zorg ervoor dat je de eerste vier tot zes weken regelmatig aan lichaamsbeweging doet voor algemene fitheid, en richt je vervolgens op specifieke gebieden zoals je buik, dijen en billen. Door een fitnessdagboek bij te houden, wordt ook je voortgang gecontroleerd en kun je je goed voelen over je prestaties.

Mentaal is het veel gemakkelijker om je te concentreren en iets uit te steken als je een kleiner doel hebt gedurende een kortere periode. Concentreer je op één maand per keer in plaats van op je algemene doel, rekening houdend met het feit dat je waarschijnlijk het meeste gewicht verliest in de eerste maand of zo.”

Gelukkig hoeft je regime ook niet rond de weegschaal te draaien. Richt je niet alleen op het doel van gewichtsverlies, zet jezelf tussendoor kleine uitdagingen, zoals het voltooien van een 5K-run of loop elke dag een maand lang naar je werk – wat ook geld zal besparen op je huwelijksbudget, aangezien je dat niet zult doen zoveel aan benzine uitgeven.

Mijn advies is om jezelf te beveelt wanneer je een van je doelen bereikt: Of je nu een nieuwe outfit koopt, jezelf behandelt voor een gezichtsbehandeling of een avondje uit met je man-in-persoon, beloon jezelf met iets dat gaat om je een goed gevoel te geven. “Kies niet iets dat al je harde werk, zoals pizza, reep chocola, gebak of taart ongedaan zal maken! ”

Wat als ik een tekort aan tijd heb?
Het vinden van het juiste soort bewegingsregime volgens uw behoeften en planning kan variëren van een stevige wandeling tot een volledige training in de sportschool of een oefeningsvideo die je online hebt gevonden.

Huwelijksfitness thuis

Als je een veeleisend werk- en leefschema hebt dat je zelden in staat stelt om oefeningen te doen, probeer dan overal waar je kunt lifestyle-swaps te maken. Laat bijvoorbeeld de auto en loop of fiets naar je werk of de winkels en probeer de trap in plaats van de lift te nemen – zelfs als je kleine oefeningen zoals deze doet, blijft je trimmen.

Hoge intensiteit intervaltraining (kortweg HIIT genoemd) is geweldig voor een drukke bruid. Dit bestaat uit korte intense oefeningen, gemengd met kleine rustpunten, die meer voordeel kunnen opleveren dan een lange sessie in de sportschool.

Je moet beginnen met zweten en sporten naast een gezond voedingspatroon om grote veranderingen aan je lichaam aan te brengen, maar dit betekent niet dat je uren op een loopband moet doorbrengen. Je kunt in 20 minuten net zoveel calorieën verbranden met workouts met hoge intensiteit die een combinatie van cardio- en lichaamsgewicht oefeningen bevatten (waaronder push-ups, squats of andere bewegingen waarbij je je lichaamsgewicht gebruikt).

Je hebt genoeg op je bord met de rest van de huwelijksplanning, zo passend in 20 minuten workouts vijf tot zes keer per week is te doen voor zelfs de drukste bruiden en bruidegom. Stel de wekker 20 minuten eerder in of knijp je workout in terwijl je een aflevering van je favoriete programma bekijkt.

Als de gedachte aan lichaamsbeweging je letterlijk doet beven, zorg dan dat je verslaafd bent aan een tv-serie om je af te leiden terwijl je deze intensieve trainingen doet. Eindelijk een gezond excuus om een ​​Netflix-verslaving te hebben!

Neem een ​​sport
Als de gedachte aan de sportschool je verveelt en je meer trappen uit je training wilt krijgen, kun je een nieuwe sport beginnen, zoals aerobics, zwemmen en tennis. Een personal trainer zou hier goed van pas kunnen komen met Bootcamp, cross-fit en andere buiten training programma’s.

Er zijn ook tal van teamsporten in het hele land waar je aan mee kunt doen, plus een geweldige manier om nieuwe mensen te ontmoeten en je kunt zelfs je bruidsmeisjes meenemen en samen fit worden. Wees echter op uw hoede voor het risico van blessures voor de bruiloft.

Gezonde workouts voor bruiden

Maak vooral plezier en versla jezelf niet als het een tijdje duurt om de gewenste resultaten te krijgen. Fit worden en gezond afvallen kost tijd, maar blijf erbij en je zult je geweldig voelen van binnen en van buiten als je eindelijk in die droom bruidsjurk komt. Voor meer informatie over het fitnessprogramma van Yor Goals voor bruiden, kijk op onze pagina programmas

Als je je trouwjurk nog moet kiezen, maar je bent niet zeker van de juiste keuze maak het bespreekbaar bij de zaak waar jij je kleding koopt of laat maken zodat zij rekening mee houden met je maat verandering en hoeveel tijd het gaat nemen om de trouwjurk of kostuum klaar te hebben.

Deel onze informatie